Cruise For A Corpse

Cruise For A Corpse
Producent i rok wydania:
Delphine Software 1991
Platforma:
PC
Porady:
Pobierz grę
(3.047 MB)
Gra także w wersji:
Amiga - Cruise For A CorpseAtari ST - Cruise For A Corpse

Ocena: ( 7.5 / 10 )
12345678910

Głosów: 2 Pobrano: 60 razy.

Zaloguj się, aby ocenić grę!
Nie masz konta? załóż je!
Gra przygodowa z elementami detektywistycznymi. Gracz wciela się w postać inspektora J. Careya, który musi rozwikłać zagadkę morderstwa na luksusowym statku wycieczkowym. Gra oferuje klasyczne rozwiązania z gatunku point-and-click oraz wiele zagadek logicznych.
Cruise For A Corpse:  Cruise For A Corpse:  Cruise For A Corpse:  Cruise For A Corpse:  Cruise For A Corpse:

Recenzja - Solucja

Solucja

Cruise for a Corpse to klasyczna przygodówka, która wymaga nie tylko zręczności w rozwiązywaniu zagadek, ale także znajomości języka angielskiego. Rozgrywka opiera się na przesłuchiwaniu postaci, znajdowaniu kluczowych przedmiotów i analizowaniu dowodów. W tej grze czas płynie w sposób nieliniowy – zmienia się tylko po wykonaniu istotnych akcji.

Sterowanie:

  • Sterowanie w grze jest proste, wykorzystuje się mapę do szybkiego przemieszczania między lokacjami.
  • Przesłuchania są uproszczone: tematy do rozmowy pojawiają się automatycznie, a w trakcie konwersacji mogą pojawić się nowe pytania.
  • Czas w grze jest kluczowy – istotne czynności, takie jak zdobywanie nowych informacji, zmieniają godzinę na zegarze, co wpływa na rozmieszczenie przedmiotów i postaci.

Rozpoczęcie gry:

8:00 – Gabinet Niklosa (I poziom)

  • Na podłodze obok popielniczki znajdziesz kartkę (piece of paper). Weź ją, rozwiń (UNFOLD) i przeczytaj (READ).

8:10 – Bar (II poziom)

  • Pokaż barmanowi znalezioną kartkę. W zamian dostaniesz modlitewnik.

8:20 – Palarnia (II poziom)

  • Przeczytaj modlitewnik i znajdź w nim list. Przeczytaj go, a następnie przesłuchaj Toma.

8:30 – Kabina Daphne/Suzanne (III poziom)

  • Wejdź z pokładu do kabiny i przesłuchaj Julia.

8:40 – Kabina Suzanne (IV poziom)

  • Przesłuchaj Suzanne.

9:00 – Palarnia (II poziom)

  • Podnieś kartkę z podłogi.

9:10 – Kabina Tom/Rose (III poziom)

  • Przeczytaj znalezioną kartkę i przesłuchaj Toma. Następnie udaj się do kabiny Raula/Julia i przesłuchaj Julia.

9:20 – Kabina Fabiani/Dick (II poziom)

  • Znajdź walizkę przy lewym łóżku, wysuń ją i otwórz.

9:30 – Jadalnia (II poziom)

  • Przesłuchaj Fabianiego.

9:50 – Kabina Tom/Rose (III poziom)

  • Ponownie przesłuchaj Toma.

10:00 – Kabina Raul/Julio (III poziom)

  • Podnieś klucz z dywanu.

10:10 – Gabinet Niklosa (I poziom)

  • Użyj klucza, aby otworzyć biurko. Weź liścik (THANK-YOU NOTE).

10:20 – Gabinet Niklosa (I poziom)

  • Przeczytaj list i otwórz pudełko (JEWELCASE). Obejrzyj zapięcie bransoletki (CLASP).

10:30 – Jadalnia (II poziom)

  • Otwórz szufladę i weź zaproszenia (ENGAGEMENT INVITATIONS).

10:40 – Korytarz przy kabinie Suzanne i Daphne (II poziom)

  • Przeczytaj zaproszenia. Następnie podsłuchasz rozmowę Toma i Rebeki idąc w stronę schodów.

10:50 – Tylny korytarz (II poziom)

  • Przesłuchaj Dicka.

11:00 – Pokład przed kabiną Fabianiego i Dicka (III poziom)

  • Zapukaj i wejdź do środka. Przesłuchaj Fabianiego.

11:10 – Bar (II poziom)

  • Przesłuchaj Suzanne.

11:20 – Pralnia (II poziom)

  • Przeszukaj pierwszy kosz z lewej strony. Znajdziesz medalion, otwórz go i obejrzyj zdjęcie w środku.

11:30 – Kabina Fabianiego/Dicka (III poziom)

  • Zapukaj i wejdź do środka. Przesłuchaj Fabianiego.

11:40 – Palarnia (II poziom)

  • Przesłuchaj ponownie Toma.

11:50 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Otwórz szafę po lewej stronie, przeszukaj kosmetyczkę (COSMETIC CASE) i weź kartkę (PRESCRIPTION).

12:00 – Bar (IV poziom)

  • Przeczytaj kartkę. Weź szklankę i butelkę whisky.

12:10 – Kabina Suzanne (IV poziom)

  • Poczęstuj Suzanne drinkiem, używając szklanki i whisky. Następnie przesłuchaj ją.

12:20 – Palarnia (II poziom)

  • Przesłuchaj ponownie Toma.

12:30 – Pokład przed kabiną Fabianiego i Dicka (III poziom)

  • Zapukaj, wejdź do środka i przesłuchaj Fabianiego.

12:40 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Otwórz szafę po prawej stronie, znajdź stos bielizny (PILE OF LAUNDRY) i przeszukaj go.

12:50 – Kabina Fabiani/Dick (III poziom)

  • Otwórz drugie drzwi od lewej w szafie, znajdziesz zegarek.

13:00 – Kabina Niklosa/Rebeki (III poziom)

  • Przesłuchaj Rebekę.

13:00 – Kabina Rose (IV poziom)

  • Przesłuchaj Rose.

13:10 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Przesłuchaj Daphne.

13:20 – Pokład przed kabiną Fabianiego i Dicka (III poziom)

  • Przesłuchaj Julia.

13:30 – Pralnia (II poziom)

  • Przeszukaj garnek, znajdziesz mały klucz. Potem udaj się do baru i przesłuchaj Suzanne, a następnie do jadalni i przesłuchaj Fabianiego.

13:40 – Gabinet Niklosa (I poziom)

  • Przesłuchaj Hectora.

13:50 – Kabina Rose (IV poziom)

  • Przeszukaj koszyk Rosy, który leży obok krzesła.

14:00 – Kabina Rose (IV poziom)

  • Przesłuchaj Rose.

14:10 – Kabina Tom/Rose (III poziom)

  • Otwórz szafę i przeszukaj prześcieradła (SHEETS), znajdziesz list.

14:20 – Pokład (IV poziom)

  • Przeczytaj list i rzuć prawe koło ratunkowe (FLING).

14:50 – Bar (IV poziom)

  • Porozmawiaj z Suzanne.

15:00 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Wejdź do środka kabiny Suzanne i Daphne.

15:10 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Otwórz pozytywkę koło lustra, włóż kluczyk do otworu. Gdy pozytywka się uruchomi, zatrzymaj tancerkę (BLOCK) i przekręć mały kluczyk. Weź list.

15:30 – Bar (II poziom)

  • Przeczytaj list.

15:40 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Obok drzwi znajdziesz torebkę Daphne, weź ją.

15:50 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Przesłuchaj Daphne.

16:00 – Spacer po pokładzie

  • Przejdź się od jednej kabiny do drugiej, rozmawiając z postaciami.

16:10 – Tylny korytarz (II poziom)

  • Przesłuchaj Dick.

16:20 – Kabina Raul/Julio (III poziom)

  • Obejrzyj i weź kartkę spod drzwi.

16:30 – Kabina lokaja (I poziom)

  • Wejdź do środka.

16:40 – Kuchnia (II poziom)

  • Wejdź do środka z korytarza. Weź z szalki otwieracz (CAN OPENER). Otwórz klapę w podłodze. Weź łom (CROWBAR) oparty o skrzynię. Wyważ nim naderwaną deskę w podłodze. Zabierz z dziury film. Wyważ wieko skrzyni najbardziej po prawej. Wyjmij puszkę i otwórz ją otwieraczem.

16:50 – Maszynownia (I poziom)

  • Weź śrubokręt (SCREWDRIVER) z beczki.

17:00 – Palarnia (II poziom)

  • Wsuń film do projektora, napraw go i naciśnij przełącznik.

17:10 – Tylny korytarz (II poziom)

  • Weź kartkę od Daphne.

17:20 – Kabina Suzanne/Daphne (III poziom)

  • Obejrzyj ciało Suzanne.

17:30 – Kabina kapitana Simona (III poziom)

  • Weź książkę z półki.

17:40 – Gabinet Niklosa (I poziom)

  • Ułóż książki na półce według wskazówek.

17:50 – Gabinet Niklosa (I poziom)

  • Wejdź do tajnego pokoju i stocz walkę.

18:00 – Tajny pokój (I poziom)

  • Przeszukaj ciało przeciwnika.

18:10 – Tajny pokój (I poziom)

  • Weź lalkę ze skrzyni.

18:20 – Palarnia (II poziom)

  • Pokaż lalkę Daphne.

18:30 – Finał

  • Jeśli zebrałeś wszystkie dowody, możesz wskazać mordercę i zakończyć grę.

 

Zobacz także:
CFaC

Autor: bobi
Ocena: 12345 (0) | Głosów: 0 | Odsłon: 27
2024-09-28 19:35:32
Zaloguj się, aby ocenić recenzję!
Nie masz konta? załóż je!

Komentarze

Brak!
Strona:

Dodaj komentarz

Tu możesz podzielić się swoją opinią na temat recenzji Solucja.

Zaloguj się, aby dodać swój komentarz!
Nie masz konta? załóż je!
:. Copyright by Stare.e-gry.net .: