Lure Of The Temptress

Lure Of The Temptress
Producent i rok wydania:
Revolution Software 1992
Platforma:
PC
Porady:
Pobierz grę
(1.68 MB)
Gra także w wersji:
Amiga - Lure Of The TemptressAtari ST - Lure Of The Temptress

Ocena: ( 7.75 / 10 )
12345678910

Głosów: 4 Pobrano: 59 razy.

Zaloguj się, aby ocenić grę!
Nie masz konta? załóż je!
Gra przygodowa osadzona w świecie fantasy, w której gracz wciela się w postać młodego chłopca z zadaniem ocalenia królestwa z rąk złowrogiej wiedźmy.
Lure Of The Temptress:  Lure Of The Temptress:  Lure Of The Temptress:  Lure Of The Temptress:
Kod/Tips: Połaź dalej po więzieniu i znajdź innego więźnia przywiązanego do łoża do tortur (koleś przypomina błazna). Uwolnij go. W nagrodę będzie chodził za... Więcej >>>

Recenzja - Solucja

Solucja

Po latach wojny Król zjednoczył swoje skłócone królestwo, a pod jego mądrymi rządami zapanował pokój. Niestety, nie trwał on długo. W mieście Turnvale wybuchło powstanie, zorganizowane przez uroczycielkę Selenę, która sprzymierzyła się z hordą nieludzkich Skorli. W wyniku tragicznej bitwy Król poległ, a Ty, ranny, zostałeś uwięziony w lochach Turnvale. Twoja przygoda zaczyna się w zamkowej wieży.

Rozpoczęcie gry

  1. Wejście do gry: Znajdujesz się w celi. Weź pochodnię (GET TORCH) i rzuć ją na posłanie (THROW TORCH ON BED), aby wywołać pożar. Kiedy wejdzie Skorl, omijaj go, wyjdź przez otwarte drzwi.

  2. Zamknięcie drzwi: Szybko zamknij drzwi za sobą (CLOSE DOOR) i przekręć klucz (LOCK DOOR).

  3. Zbieranie przedmiotów: Wyjdź prawymi drzwiami, weź nóż z beczki i butelkę (GET KNIFE, GET BOTTLE). Przetnij worek (USE KNIFE ON SACK) i znajdź monetę (LOOK AT SACK). Podejdź do beczki (LOOK AT BARREL) i napełnij butelkę (USE BOTTLE ON TAP).

  4. Uwolnienie więźnia: Przejdź prawymi drzwiami do pokoju z więźniem. Użyj noża, aby uwolnić Ratpoucha (USE KNIFE ON LEATHER CORD), który stanie się Twoim towarzyszem.

  5. Próba ratowania innego więźnia: Wróć do pokoju z więźniem przykuty łańcuchem do ściany. Daj mu wodę (USE BOTTLE ON PRISONER), ale niestety więzień zginie.

  6. Odkrycie wyjścia: Poproś Ratpoucha, aby popchnął cegły (TELL RATPOUCH TO PUSH BRICKS), co otworzy tajne przejście.

Turnvale i miasto

  1. Spotkanie z Ma Inem: Po wyjściu z lochów znajdziesz Ma Ina, ubranego w zielony kaftan. Porozmawiaj z nim (TALK TO STRANGER) i wybierz opcję "JUST TELL ME WHAT I HAVE TO DO" (Powiedz mi, co mam zrobić), aby otrzymać metalową sztabkę.

  2. Sprzedaż sztabki: Udaj się na Market Place i sprzedaj sztabkę kupcowi (GIVE METAL BAR TO STRANGER). Następnie idź do Smith Street i porozmawiaj z kowalem (TALK TO LUTHERN).

  3. Zdobądź krzesiwo: Po rozmowie z kowalem weź krzesiwo (GET TINDERBOX).

  4. Tawerna i przekupstwo: Przejdź do Magpie Courtyard i wejdź do tawerny. Porozmawiaj z mężczyzną przy stole dwa razy, a potem przekup go (BRIBE MORKUS). Otrzymany naszyjnik podaruj sprzedawczyni (GIVE GEM TO NELLIE), w zamian dostaniesz flaszkę.

  5. Flaszka dla kowala: Wróć do kowala i porozmawiaj z nim dwa razy, wybierając opcję "WHERE CAN I FIND GRUB" (Gdzie mogę znaleźć Grubego). Daj mu flaszkę (GIVE FLASK TO LUTHERN) i poczekaj, aż ją opróżni, aby ją odzyskać.

  6. Wytrych od żebraka: Idź na Magpie Courtyard i porozmawiaj z żebrakiem koło fontanny. Wypowiedz hasło "WHAT DO YOU KNOW ABOUT THE BLACK GOAT" (Co wiesz o Czarnej Kozie), a otrzymasz wytrych.

  7. Pomoc Ratpoucha: Daj wytrych Ratpouchowi (GIVE LOCKPICK TO RATPOUCH) i idź na West Street. Wejdź do tawerny, porozmawiaj z dziewczyną dwa razy i zapytaj o Taidgha. Otrzymasz skradziony pamiętnik – przeczytaj go (EXAMINE DIARY).

Alchemiczne eliksiry i przygotowania

  1. Odkrycie aparatu: Na Market Place, po zniknięciu Skorla, poproś Ratpoucha, aby otworzył ciemne drzwi (TELL RATPOUCH TO UNLOCK DOOR AND THEN TO OPEN DOOR). Wejdź do środka, obejrzyj aparat (LOOK AT APARATUS) i zapal palnik (USE TINDERBOX ON OIL BURNER). Napełnij butelkę eliksirem (USE FLASK ON TAP).

  2. Rozmowa ze Skorlem: Wypij eliksir i idź na Middle Street. Wejdź do budynku pilnowanego przez Skorla i porozmawiaj z nim.

  3. Spotkanie z Goewin: Idź za Goewin na Apthecary Lane i porozmawiaj z nią w aptece. Wybierz pytania o miksturę (CAN YOU PROVIDE ME WITH AN INFUSION OF HERBS) i jej użycie na smoku (I'M GOING TO USE IT ON THE DRAGON).

  4. Zbieranie ziół: Udaj się do ogródka przed domem kowala, zbierz ziele (GET COWBANE) i wróć do Goewin, aby dać jej kwiat (GIVE COWBANE TO GOEWIN).

Ostateczna konfrontacja

  1. Spotkanie z Gargoylami: Idź do Weregate i porozmawiaj z Gargoylami, a następnie wróć do Goewin.

  2. Rozwiązanie zagadki czaszek: Postępuj według instrukcji: pociągnij prawą czaszkę (PULL RIGHT SKULL), obejrzyj lewą (LOOK AT LEFT SKULL). Poproś Goewin, aby pociągnęła czaszki w odpowiednich pomieszczeniach (TELL GOEWIN TO PULL LEFT SKULL, TELL GOEWIN TO PULL RIGHT SKULL). Przejdź dalej.

  3. Smok: W jaskini pokonaj przeciwnika, a następnie daj smokowi eliksir (USE POTION ON DRAGON) i porozmawiaj z nim.

  4. Walka z wiedźmą: Po pokonaniu przeciwnika wejdź na most i zmierz się z krewniakiem smoka. Pokonaj go tak samo, jak wcześniejszych wrogów, a następnie stocz ostateczną walkę z Seleną w wieży.

Zakończenie gry

Po uwolnieniu Turnvale spod tyranii Seleny, miasto wraca do normalności. Skorle pozostają, ale wtapiają się w codzienność. Minnow zostaje czeladnikiem u Lutherna, a Ty opuszczasz miasto, pozostawiając za sobą dawnych przyjaciół i życie, które kiedyś znałeś.

Zobacz także:
Wabik kusicielki

Autor: bobi
Ocena: 12345 (0) | Głosów: 0 | Odsłon: 32
2024-09-28 09:21:23
Zaloguj się, aby ocenić recenzję!
Nie masz konta? załóż je!

Komentarze

Brak!
Strona:

Dodaj komentarz

Tu możesz podzielić się swoją opinią na temat recenzji Solucja.

Zaloguj się, aby dodać swój komentarz!
Nie masz konta? załóż je!
:. Copyright by Stare.e-gry.net .: