Nekketsu Kakuto Densetsu (PL)

Nekketsu Kakuto Densetsu (PL)
Producent i rok wydania:
Technos Japan 1992
Platforma:
Nintendo NES
Porady:
Pobierz grę
(Plik nie dostępny!)

Ocena: ( 0 / 10 )
12345678910

Głosów: 0 Pobrano: 106 razy.

Zaloguj się, aby ocenić grę!
Nie masz konta? załóż je!
Info: Nekketsu Kakutō Densetsu, Riki Kunio.
Nekketsu Kakuto Densetsu (PL):  Nekketsu Kakuto Densetsu (PL):  Nekketsu Kakuto Densetsu (PL):  Nekketsu Kakuto Densetsu (PL):  Nekketsu Kakuto Densetsu (PL):

Recenzja - Jazda!

Jazda!

Technos prawdopodobnie nie byłoby sobą gdyby nie wydało bijatyki. Po zbijaku i hokeju bez zasad przyszedł czas na Nekketsu Kakotou Densetsu czyli turniej walk organizowany przez Tygrysy – ponoć najlepszych wojowników w całej Japonii.
W grze mamy 2 tryby: Historię oraz Nawalankę.
Historia
Przygodę z turniejem zaczynamy od stworzenia postaci. Możemy to zrobić w dwojaki sposób – od stworzenia całkowitego lub wczytania hasła. W praktyce można to zrobić tylko w pierwszym przypadku, gdyż hasła potrafią być 13 albo i więcej literowe przy 12 miejscach na znaki. W dodatku nie możemy grać żadną spośród 16 postaci domyślnych co uważam za duży minus tej gry. Ale wróćmy do tworzenia. Musimy wybrać imię (do 5 znaków), datę urodzenia oraz grupę krwi naszego wojownika(wszystko decyduje o końcowych parametrach naszej postaci. Możemy jeszcze zrobić zmiany albo pójść dalej. Dobieramy partnera do walki(możemy go wybrać spośród 16 domyślnych postaci albo wczytać hasło – sprawdza się tylko pierwsze wyjście). W grze mamy 4 typy walczących: Wojowników, Mistrzów sztuk wojskowych, Mistrzów Kung-fu oraz Mistrzów Judo. Każdy rodzaj ma swoje zalety i wady.
Wszystko ustalone? W takim razie turniej może się rozpocząć!
Pierwszą parą niezależnie od wszystkiego będzie zawsze para Jay&Chen(lub Jay&Mac lub Mac&Chen jeżeli któregoś z nich wybraliśmy jako partnera). System walk jest trochę dziwnie skonstruowany. Postaram się go przybliżyć na podstawie przykładu.
Przykładowa Tabela
1.Kunio&Riki 7Z2P
2.Ben&Jeff 6Z3P
2.Mike&Ev 6Z3P
4.Hsia&Nick 4Z 4P
5.Pat&Harry 2Z6P
6.Will&Mac 1Z7P
Pary na sąsiednich miejscach będą ze sobą walczyły. Tak więc Msc. 1 z 2, Msc. 3 z 4 i Mac.5 z 6. Załóżmy że Ben&Jeff, Mike&Ev i Will&Mac wygrali swoje walki. Tabela będzie wyglądać tak:
1.Ben&Jeff 7Z3P
1.Kunio&Riki 7Z3P
1.Mike&Ev 7Z3P
4.Hsia&Nick 4Z5P
5.Will&Mac 2Z7P
5.Pat&Harry 2Z7P
Jeżeli drużyny które walczyły ze sobą nadal są na sąsiednich miejscach otrzymują przeciwników na kolejnych miejscach (dotyczy to także niższych miejsc). Pary na kolejną kolejkę będą takie:
Ben&Jeff – Mike&Ev
Kunio&Riki – Will&Mac
Hsia&Nick – Pat&Harry
Skomplikowane prawda? Po każdych 5 walkach Tygrysy będą odbywaly dialog(zwykle o tym, że jesteśmy słabi i każdego pokonają). Mamy 19 rund na to by wygrać turniej następnie walczymy z Tygrysami którzy są bardzo wymagający. Ale jak ich pokonamy ukażą swoje prawdziwe oblicza.

Nawalanka

Tu już jest prościej. Wybieramy wojownika(spośród 16 domyślnych lub tworzymy nowego), przeciwników (3), arenę, zasady i można asię nawalać!

 

Gra Nekketsu Kakotou Densetsu w skali od 1-10 otrzymuje ocenę 9. Pomijając jej wady jest to naprawdę dobra gra w której można się wyżyć. Polecam.

Autor: mojspam666
Ocena: 12345 (0) | Głosów: 0 | Odsłon: 665
2016-07-06 13:30:30
Zaloguj się, aby ocenić recenzję!
Nie masz konta? załóż je!

Komentarze

Brak!
Strona:

Dodaj komentarz

Tu możesz podzielić się swoją opinią na temat recenzji Jazda!.

Zaloguj się, aby dodać swój komentarz!
Nie masz konta? załóż je!
:. Copyright by Stare.e-gry.net & Stare-Gry.eu .: