Ocena: ( 8.5 / 10 )
Głosów: 2 Pobrano: 33 razy.
Gra Laura Bow in The Dagger of Amon Ra firmy Sierra On-Line to klasyczna przygodówka typu point-and-click, podzielona na sześć aktów. Grasz jako Laura Bow, młoda reporterka, która prowadzi śledztwo w sprawie tajemniczych morderstw związanych z kradzieżą starożytnego egipskiego sztyletu. Rozgrywka polega na eksploracji, zbieraniu przedmiotów, rozwiązywaniu zagadek i prowadzeniu rozmów z różnymi postaciami. Poniżej znajdziesz szczegółowy opis, jak ukończyć każdy z aktów gry.
Biuro redakcji:
Podnieś podkład do pisania z biurka.
Znajdź kluczyk na biurku i otwórz nim szufladę, z której wyjmij kupon z pralni.
Weź piłkę do baseballa z kosza na śmieci.
Porozmawiaj z Crodfollerem o włamaniu.
Przemieszczanie się po mieście:
Aby podróżować po mieście, użyj kuponu z pralni jako legitymacji reportera.
Weź taksówkę, kładąc rękę na znaku z napisem "Taxi", a następnie wybierz cel podróży z notatnika.
Posterunek policji:
Obudź pijaka i wejdź do budynku policji, a następnie od razu wyjdź.
Znajdź gazetę, która zawiera kupon na darmową kanapkę u Luigiego.
Przejdź przez ulicę, oddaj kupon sprzedawcy i zdobądź kanapkę.
Wręcz kanapkę sierżantowi na posterunku i wypytaj go o hasło do baru (SPEAKEASY).
Pralnia:
Rozmawiaj kilkakrotnie z chłopcami siedzącymi przed pralnią. Jeden z nich, który gra w baseball, wymieni lupę na piłkę.
Bar:
Podaj hasło, aby wejść do baru.
W środku porozmawiaj z barmanem o Ziggym, a następnie z samym Ziggym.
Wejdź do toalety, wypytaj wszystkich o radosną panienkę i przebrane się w toalecie.
Muzeum:
Przy wejściu pokaż Heimlichowi legitymację reportera, aby móc wejść do środka.
Podsłuchuj rozmowy, zapamiętując nazwiska i informacje.
Weź pustą szklankę z bufetu - przyda się w aktach 3 i 4 do podsłuchiwania rozmów za zamkniętymi drzwiami.
Sklep z pamiątkami:
Obejrzyj wszystko w sklepie, w tym sztylet Amona-Ra przez lupę.
Gdy odkryjesz, który sztylet jest oryginałem, Heimlich wyrzuci cię z pokoju.
Pokój egipski:
Zbadaj gablotę, z której skradziono sztylet.
Użyj lupy, aby przyjrzeć się tablicy z hieroglifami i medalionowi na podłodze. Zabierz medalion jako dowód rzeczowy.
Otwórz sarkofag (pierwszy z prawej) i przeszukaj ciało, znajdziesz notes.
Schowaj się:
W trzecim lub czwartym akcie usłyszysz, jak Carrington umawia się na spotkanie z księżną. Możesz pójść na spotkanie i schować się za kotarą.
Biuro Carringtona:
Zajrzyj do kominka i weź kawałek węgla.
Słuchaj rozmów przez interkom i przeszukaj notatniki.
Otwórz sejf za obrazem, kombinacja znajduje się w notesie pod nazwiskiem B. SAYFF.
Biuro Yvette:
Weź kalkę z kosza na śmieci i przytrzymaj ją blisko lampy, aby odczytać napisy.
Wyłącz lampę, wykręć żarówkę i zabierz ją.
Sekretne tunele:
W muzeum są ukryte przejścia:
Z biura Heimlicha do biura Carringtona - aktywowane przyciskiem ukrytym za medalami.
Z biura Olympii do pomieszczenia z preparatami - uruchamiane przez róg czaszki na biurku.
Z laboratorium do pokoju z egipskimi eksponatami - przycisk w biurze Erniego.
Dowody:
Obejrzyj litery CP napisane krwią na biurku Carringtona i sprawdź książkę "Zbrodnia i kara".
Przejrzyj indeks preparatów w biurze Erniego i weź obcążki oraz lasso na węże.
Odcinając klucz z obrazu w galerii, użyj obcążek.
Weź ser z pułapki na myszy w biurze Heimlicha.
Ślady zbrodni:
Porozmawiaj z Yvette w jej biurze i podsłuchaj jej rozmowę ze Stevem.
Obejrzyj ślady walki w pokoju Yvette, znajdź kawałek materiału, rude włosy i pantofel.
W galerii starych mistrzów rozbij rzeźbę, aby odkryć ciało Yvette.
Dowody:
Zdobądź drut z pokoju z pterodaktylami i but Steve'a ze zbrojowni.
Użyj olejku na węże, aby złapać kobrę, i odkryj kamienną płytę z hieroglifami.
W laboratorium napełnij butelkę olejkiem z pojemnika.
Trupy:
Obejrzyj dokładnie ciało, użyj lupy, aby zbadać lewą kostkę księżnej.
Zabierz winogrona i sole trzeźwiące.
Ucieczka przed mordercą:
Uciekaj do pokoju z pterodaktylami, zamknij drzwi i zawiąż je drutem.
Z pokoju ze zbrojami przejdź do korytarza, przesuń krzesło i otwórz lufcik.
Pokój egipski:
Schowaj się w sarkofagu i poczekaj, aż morderca odejdzie.
Winda:
Przesuń skrzynię i utnij sznurek, a potem wejdź do windy. Zablokuj drzwi mumią.
Użyj lassa na węże, aby otworzyć sarkofag, i przejdź dalej.
Sekta Amona-Ra:
Odpowiedz na zagadki sekty: WOMB i TOMB.
W kotłowni obudź Steve'a solami trzeźwiącymi i daj mu but.
Otwórz tunel za symbolem słońca, zapal lampę i odstrasz kobry olejkiem.
W pokoju z dinozaurem naciśnij przycisk, aby Rex odciął drogę mordercy.
Przesłuchanie:
Odpowiedz poprawnie na wszystkie pytania i przedstaw odpowiednie dowody: sztylet Amona-Ra, kartotekę Watney'a, medalion, kosmyk włosów, zegarek, obcążki, kalkę, okulary, notes Pippina, podwiązkę, winogrona, włosy guźca i pantofel Yvette.
Intryga:
Okazuje się, że Watney był mordercą i sprzedawał fałszywe artefakty, a Steve zamordował Ziggiego w samoobronie.
Gra kończy się triumfalnie, gdy Laura przekazuje swoją relację z wydarzeń.
Gratulacje! Ukończyłeś grę Laura Bow in The Dagger of Amon Ra.
Zobacz także:
Laura Bow
Tu możesz podzielić się swoją opinią na temat recenzji Solucja.