Turok: Dinosaur Hunter

Turok: Dinosaur Hunter
Producent i rok wydania:
Acclaim 1997
Platforma:
PC
Porady:
Pobierz grę
(16.456 MB)
Gra także w wersji:
Game Boy - Turok: Dinosaur Hunter
Zobacz także:
Turok 2: Seeds of Evil

Ocena: ( 7.8 / 10 )
12345678910

Głosów: 40 Pobrano: 237 razy.

Zaloguj się, aby ocenić grę!
Nie masz konta? załóż je!
Gracz wciela się w łowcę dinozaurów, który musi pokonać różne gatunki prehistorycznych stworzeń. Gra oferuje wiele rodzajów broni i umiejętności, takich jak strzelanie z łuku i skradanie się.
Turok: Dinosaur Hunter:  Turok: Dinosaur Hunter:  Turok: Dinosaur Hunter:  Turok: Dinosaur Hunter:  Turok: Dinosaur Hunter:
Kod/Tips: Turok: Dinosaur HunterWpisz w dowolnym momencie podczas gry:D D D N S T B R - nietykalnośćN D N L P - "spirit mode"T H M S C L S - wszelka brońL N J... Więcej >>>

Recenzja - Jak przejść...?

Jak przejść...?

POZIOM PIERWSZY

Pierwszy klucz drugiego poziomu: Idź prosto przed siebie i nie rozglądaj się za bardzo. Trafisz, nawet jeślibyś wyłączył monitor.

Drugi klucz drugiego poziomu: Wzdłuż ścieżki w lewo od pierwszego klucza zobaczysz ścianę porośniętą winoroślą, po twojej lewej stronie. Twoja mapa będzie pokazywała lokację (położenie). Wespnij się i masz klucz do drugiego poziomu.

Trzeci klucz drugiego poziomu: Idź drugą trasą do właściwej, to jest tej, gdzie znalazłeś pierwszy klucz, a dojdziesz do wyspy z dwoma żołnierzami i trzecim kluczem do levela drugiego.

Pierwszy klucz trzeciego poziomu: Ten klucz jest umiejscowiony troszkę na południe od teleportera, który przeniesie cię do labiryntu(niezbadanego) z zielonych obelisków.

Drugi klucz trzeciego poziomu i pierwszy element (część) Chronosceptera: W labiryncie z zielonych obelisków znajdziesz drugi klucz poziomu trzeciego jak i pierwszy kawałek Chronosceptera. Uważaj!

Trzeci klucz trzeciego poziomu: Po wpadnięciu do suchej studni przejdziesz przez pierwszy klucz trzeciego poziomu po prawej przed teleportem.

POZIOM DRUGI

Pierwszy klucz czwartego poziomu: Jest tu ukryta jaskinia w stawie po lewej (licząc od pierwszej wioski na jaką się natkniesz). Oczywiście jaskinia jest niczym labirynt, ale jeśli pójdziesz w lewo i do góry możesz znaleźć jamę, która prowadzi do pierwszego klucza czwartego poziomu.

Drugi klucz czwartego poziomu: Widzisz ten klucz za przepaścią na ścianie urwiska. Żeby wejść tam musisz iść na lewo i spaść w dół na prawo obok wierzchołka drzewa które sterczy nad brzegiem. Idź jaskinią i znajdziesz drugi klucz czwartego poziomu.

Pierwszy klucz piątego poziomu: Idź ścieżką na prawo od wyjścia z teleportu a znajdziesz pierwszy klucz piątego poziomu.

Drugi element Chronosceptera: Jeśli skręcisz ostro w lewo zaraz za świątynią z trzema żołnierzami, którzy niczym meteoryty, spadli z nieba (są tam dwie statuy podtrzymywane płomieniami), znajdziesz ścianę do wspinania. Idź wzdłuż przejścia i przejdź urwisko. Użyj mapy do określenia położenia dwóch platform i skacz w dół. Druga część Chronosceptera jest na drugiej platformie.

POZIOM TRZECI

Trzeci klucz czwartego poziomu: Teleportuj się w świątyni, na końcu drugiego rzędu domów. Skacz na krawędź po zachodniej stronie i wzdłuż idź do klucza.

Drugi klucz piątego poziomu: Ten klucz odnajdziesz na końcu korytarza, znajdującego się na dnie dużych, schodzących schodów, które aktywujesz przez dźwignię na górnej platformie po lewej. Skieruj się do góry i wokół w prawo (to jedyna droga)

Trzeci klucz poziomu piątego: Wykończ bossa na końcu poziomu, a będziesz nagrodzony upragnionym kluczem.

Trzeci fragment Chronosceptera: Wespnij się po winorośli na północno-zachodni róg w tej rozległej lokacji.. Trafisz na platformę ze świątynią tutejszego bossa. Poszperaj trochę, a znajdziesz to czego szukasz.

POZIOM CZWARTY

Pierwszy klucz szóstego poziomu: Po przekroczeniu pierwszego mostu obierz kurs na południowy zachód.
Po checkpoincie dojdziesz do ściany, gdzie czeka już osobnik pragnący poczęstować Cię ognistymi kulami. Zabij go i skacz do góry na platformę, gdzie otworzą się wrota. Kiedy będziesz już po drugiej stronie idź w prawo, co doprowadzi cię do pierwszego klucza szóstego poziomu.

Drugi klucz szóstego poziomu: Po przejściu mostu na początku poziomu idź do południowo wschodniego rogu otwartej przestrzeni, gdzie zobaczysz wąski gzyms. Pędź ścieżką a dobiegniesz do drugiego klucza szóstego poziomu.

Pierwszy klucz ósmego poziomu: Ten klucz jest zaraz na lewo do wejścia do poziomu, ale możesz go dostać tylko przez skok do wody i skierowanie się na zachód do podwodnej jaskini. Po serii rozgrzewających skoków (uważaj by nie spaść) idź ścieżką a znajdziesz kluczyk.

Czwarta część Chronosceptera. W miejscu gdzie poszedłeś w prawo by dostać się do pierwszego klucza, szóstego poziomu, wybierz lewą trasę, a zaprowadzi cię to do dużej świątyni. Po lewej
(gdzie czekał na ciebie jegomość z kulkami ognia) znajdziesz teleport. Znikaj stąd a ścieżka doprowadzi cię do Chronosceptera (kolejnego elementu).
Uwaga! Jeśli masz problemy z opuszczeniem lokacji a dysponujesz jednym życiem extra, spróbuj uniknąć save pointa i skieruj się w wprost po element do Chronosceptera. Gdy go dostaniesz, umrzesz i wrócisz do życia w punkcie kontrolnym na zewnątrz lochów, z tym że, będziesz miał upragniony Chronoscepter w dłoni.

POZIOM PIĄTY

Piąty fragment Chronosceptera: Zejdź na dół do katakumb. Zobaczysz dwie bramy. Wybierz pierwszą z prawej strony i wejdź do pokoju w końcu korytarza. Brnij przez wodę i pędź do rowu przy północnej ścianie. Podążaj ścieżką aż dojdziesz do kolejnego korytarza. Po lewej stronie znowu rów, który zaprowadzi cię do kawałka Chronosceptera.

Trzeci klucz szóstego poziomu: Jeżeli wybrałeś tą trasę weźmiesz fragment Chronosceptera. Jeżeli nie, idź wzdłuż rowu do korytarza. Pędź dołem korytarza, przełącz wyłącznik w katakumbach i idź przez pieczarę. Znajdziesz tam klucz na szczycie skały znajdującej się na środku sadzawki.

Drugi klucz ósmego poziomu: Podążaj w dół katakumb aż wejdź w pierwsze z dwojga drzwi (w najbliższym pokoju do którego wszedłeś). Zabij gościa, który się pojawi i wejdź na pięterko. Podążaj ścieżką do mementu aż dojdziesz do pomieszczenia z drugim kluczem, gdzie spotkasz też bardzo niemiłego przeciwnika. Zabij go a będziesz mógł dostać się do kluczyka.

Trzeci klucz ósmego poziomu: Penetruj katakumby i ponownie wybierz jedne z dwojga drzwi w pierwszym pokoju do którego wszedłeś. Nurkuj w wodzie, załatw brzydali, i dalej podążaj w dół. Gdy już zacznie ci brakować powietrza znajdziesz podwodny tunel, którym dotrzesz do teleportu, który z kolei wyniesie cię do szefa układu. Załatw Mantisa a dostaniesz klucz.

POZIOM SZÓSTY

Trzeci klucz siódmego poziomu: Najpierw musisz znaleźć wielkie drzewo. Potem spróbuj dostać się na wierzchołek. Rozejrzyj się, musisz osiągnąć pierwszy punkt kontrolny. Ścieżka rozwidla się na trzy strony i musisz wybrać właściwą za pierwszym razem. Wybierz ścieżkę na wschód a zostaniesz przeniesiony do trzeciego klucz siódmego poziomu.

Drugi klucz siódmego poziomu: Ponownie kieruj się na wielkie drzewo i najlepiej wdrap na wierzchołek. Gdy już się rozejrzysz, podążaj do save-pointa i teleportu. Teleportuj się. Idź przez wieś a potem przez wrota. Podążaj dalej w dół ścieżki, aż do momentu, gdy wejdziesz do pieczary z save-pointem. Kiedy się tam znajdziesz zobaczysz małą kępkę trawy po lewej stronie (lub na południu). Wbrew pozorom, jest to ruchoma platforma. Użyj jej i podążaj dalej ścieżką. Teraz zeskocz z platformy i pędź do klucza.

Pierwszy klucz siódmego poziomu: Z punktu gdzie zeskoczyłeś z platformy podążaj przez kładkę i wejdź do teleportera. Zaprowadzi cię to do klucza, którego potrzebujesz.

Szósty element Chronosceptera. Idź na wschód ścieżką, z miejsca gdzie wziąłeś pierwszy klucz 7 levelu. Dojdziesz do teleportu. Na lewo od wyjścia z teleportu zobaczysz mały grzbiet przy urwisku. Spuść się na dół i kiedy skoczysz ponad platformą dostaniesz swoją wypłatę.

POZIOM SIÓDMY

Siódmy element Chronoseptera : Wypracuj swój sposób przejścia levelu poprzez odnalezienie kilku przełączników (zwróć uwagę na jaskinie z lawą, pełne kości dinozaurów). Jeżeli podążasz do północno zachodniego narożnika lokacji powinieneś zobaczyć tunel, oznaczony brązowym kolorem na Twojej mapie (jeżeli jeszcze nie wiesz, znajduje się ona pod TABem). Przejdź na dół tej strefy, biegnij tunelem a potem przez most. Musisz przebyć labirynt, a znajdziesz się na bagnach z lawy. Zanim opuścisz ten teren, musisz zrobić dwie rzeczy. Po pierwsze idź na wschód, gdzie natkniesz się na ruchome platformy. Poprowadzą Cię w górę, ale na razie nie idź tam. Tuż za rogiem i na lewo stąd jest mała strefa z wejściem do niewielkich sadzawek z lawą. Wskocz do lawy a znajdziesz ukryte przejście przy dnie. Płyń przez przejście, gdzie trafisz na wyjście (wyniesie cię w przygnębiające miejsce). Ścieżka prowadzi wprost do siódmej części Chronosceptera. Teraz możesz użyć ruchomej platformy i wynieść się z tego niegościnnego miejsca.

Czwarty klucz ósmego poziomu: Poprzez ruchome platformy, pędź wykonując skoki. Musisz zabić wszystkich wzdłuż tej ścieżki. Jeżeli tego nie zrobisz, platforma na której stoisz zniknie. Na końcu znajdziesz czwarty klucz ósmego poziomu. Wejdź w teleport z lewej strony.

Piąty klucz ósmego poziomu: Gdy wyskoczysz z teleportu trzymaj się ruchomej ścieżki. Po następnym checkpointcie znajdziesz przełącznik na prawej ścianie (lub południowej). Włącz go i idź na zachód wzdłuż północnej ściany. Gdy się skończy zobaczysz sporą platformę (ukaże się jako duży kwadrat na mapie). Podążaj przejściem a ono zaprowadzi cię do piątego klucza.

POZIOM ÓSMY

Ósmy element Chronosceptera. To jest łatwe. Znajdziesz go na honorowym miejscu w lokacji z save pointem w kórym zabiłeś t-rexa (to znaczy, jeżeli go wykończyłeś).

Zobacz także:
Całkiem fajna przyjemność
Turok

Autor: Macra
Ocena: 12345 (0) | Głosów: 0 | Odsłon: 1163
2011-05-05 20:19:54
Zaloguj się, aby ocenić recenzję!
Nie masz konta? załóż je!

Komentarze

Brak!
Strona:

Dodaj komentarz

Tu możesz podzielić się swoją opinią na temat recenzji Jak przejść...?.

Zaloguj się, aby dodać swój komentarz!
Nie masz konta? załóż je!
:. Copyright by Stare.e-gry.net .: