Ocena: ( 8.33 / 10 )
Głosów: 3 Pobrano: 26 razy.
Dzień zaczął się zupełnie zwyczajnie. Szło się na Plażę Pakerów, żeby trochę potrenować wzrok, wpatrując się w dziewczyny. O mały włos nie zauważyłoby się nadjeżdżającej limuzyny. Wspaniała blondynka, spośród wszystkich obecnych facetów, wybrała właśnie ciebie do wzięcia udziału w programie telewizyjnym "Ogiery". Kolejny odcinek był tak beznadziejny jak cała reszta, ale za to wygrałeś nagrodę za zajęcie drugiego miejsca... na dwa możliwe. Nagrodą był dwutygodniowy wyjazd do luksusowego ośrodka La Costa Lota, z (częściowym) pokryciem wszelkich wydatków.
GAMMIE
Na dobry początek trzeba przedstawić się dziewczynie w recepcji. Należy przy tym nie przesadzić ze ślinieniem się. Poprosić o klucz do swojego pokoju. Po krótkiej rozmowie okaże się, że dziewczynie brakuje do szczęścia maszyny odchudzającej. Takowa znajduje się w Ośrodku Zdrowia (OZ), ale jest zepsuta. W zamian za jej naprawienie, Gammie byłaby niezwykle wdzięczna. Należy udać się do swojego pokoju, wejść do łazienki. Można zauważyć, że brakuje tu darmowych hotelowych drobiazgów, a z kranu leci brązowa, śmierdząca ciecz. Przeczytać znajdujące się na stole niebieską kartę oraz różową kartę ze spisem telefonów. Zadzwonić do Obsługi (75) i poprosić o uzupełnienie braków w łazience. Pod Naprawą (76) zapytać o fachowca do naprawy kranu. Wyjść z pokoju, przejść się do recepcji i wrócić. Po drodze należy zabrać z wózka pokojówki szmatkę (WASHCLOTH). W łazience będzie już urzędował hydraulik. Zabierz mu klucz francuski (WRENCH).
Należy odnaleźć kuchnię. Z góry lodu wydobyć pomarańczę (ORANGE). Na zapleczu można pogrzebać w śmietnikach i zabrać z nich puszkę smalcu (LARD). Zmoczyć szmatkę w basenie. Przejść przez zielone drzwi do sali aerobiku, a następnie do siłowni. Jest tam spory tłok. Trzeba tak długo wchodzić i wychodzić, aż zwolni się maszyna urabiająca pośladki. Wymontować z niej gumowy pasek (RUBBER BELT). Ze wszystkimi niezbędnymi przedmiotami trzeba iść do OZ. Maszyna odchudzająca jest za drzwiami po prawej stronie. Smalcem nasmarować tłok, a pasem uszczelnić wąż. Za pomocą klucza odkręcić pokrywę agregatu i ją otworzyć. Wyjąć ze środka mocno zabrudzony filtr, który można umyć w kuchni. Po drodze schłodzić mokrą szmatkę, trzymając ją chwilę w lodzie. Czysty filtr włożyć z powrotem do agregatu, zamknąć go i dokręcić wszystkie śruby. Przełączyć wajchę, aby sprawdzić, czy urządzenie działa.
Swoimi osiągnięciami można pochwalić się Gammie. Opuści ona swoje stanowisko w recepcji, aby pójść z tobą do OZ. Rzeczywiście, od pasa w dół jest znacznie masywniejsza. Kiedy dziewczyna już się położy, podłącz do niej aparaturę i włącz ją. Gammie poprosi o pomarańczę. Można spytać, czy czegoś jeszcze jej nie trzeba. Na kolejną prośbę należy wręczyć jej schłodzoną, mokrą szmatkę. Na koniec Gammie zażyczy sobie wody mineralnej. Znaleźć ją można na korytarzu, przy przenośnym barku. Proces odchudzający znacząco poprawił sylwetkę Gammi, ale teraz dziewczyna nie chce marnować swojego pięknego ciała na takiego leszcza jak ty. Gdzie tu wdzięczność, po tym wszystkim, co dla niej zrobiłeś?
ROSE
Trzeba będzie się jakoś pocieszyć. Najlepiej zacząć za skrajnymi drzwiami po lewej. Znajduje się tam hiszpańska dziewczyna o pięknym imieniu Rose. Jest specjalistką hydoterapii. Byłaby idealną partnerką. Rose jest nawet chętna, ale żąda prezentu w zamian za swoje usługi. Pędem należy biec do pokoju i wziąć kwiaty (FLOWERS) ze stołu, po czym wręczyć ten upominek ognistej senioricie. Okazuje się, że Rose robi swoim klientom lewatywę. Takiego natłoku emocji nie przeżywało się od dawna. Po skończonym seansie otrzymuje się na pamiątkę orchideę (ORCHID).
CAVARICCHI
Czas poprawić formę w sali aerobiku. Trzeba zająć wolny podest. Po zakończonych ćwiczeniach można porozmawiać z muskularną instruktorką. Ma ona dziwne gusta, ale co najmniej dwie duże zalety. Między nimi można dostrzec odznakę pracownika ośrodka. Należy molestować Cav tak długo, aż ulegnie i odda identyfikator.
Umówicie się na spotkanie w szwedzkiej saunie. Cav prosi, by przyjść ze swoją dziewczyną – zrobicie sobie podwójną randkę.
BURGUNDY
Warto wpaść do Blues Baru. Za którymś razem będzie występowała tam seksowna piosenkarka. Jest jednak tak zajęta występem, że nie ma szans na rozmowę z nią. Od czego jednak jest się fajtłapą? Wystarczy potknąć się o kabel od mikrofonu, żeby unieszkodliwić sprzęt nagłaśniający. Burgundy jest piosenkarką country. Chętnie napiłaby się zimnego piwa. Kłopot w tym, że wczasowiczom sprzedają tylko zdrowe napoje bezalkoholowe. Trzeba wyjść na zewnątrz ośrodka, otworzyć metalową furtkę za pomocą identyfikatora Cav. Za namiotem siłują się zapaśnicy. Wyjąć z kubła sześciopak piwa. Burgundy wypije jedno za drugim bez mrugnięcia okiem. Trzeba więc ponownie przejść się po ten szczególny afrodyzjak.
Tym razem Burgundy nie wytrzyma i się rozluźni. Piosenkarka obiecuje zrobić sobie przerwę, aby spotkać się w saunie.
Należy biec do OZ. Poprosić młodego człowieka o ręcznik. Wpisać się do księgi. Wszystkie rzeczy trzeba zostawić w szafce. Po wejściu do tonącej w gorących oparach sauny, Burgundy już tam będzie. Przyjemność przerywa przyjście Cav, która odbija dziewczynę. Próbujesz ostudzić jej zapędy, wylewając wiadro zimnej wody na węgle, ale po sklarowaniu się mgły, znajdujesz się w pomieszczeniu sam. Z ławki zabierasz srebrną bransoletkę (SILVER BRACELET). Wychodząc, bierzesz prysznic i ubierasz się w swój nieśmiertelny garnitur. Po raz kolejny zostałeś zrobiony w konia!
THUNDERBIRD
Dosyć tych dziecinnych igraszek. Potrzebujesz czegoś dla prawdziwego mężczyzny.
Porozmawiaj z dziewczyną w siłowni. Siłą woli trzymasz oczy na jej twarzy, ale jej figura jest bardzo kusząca. Thunderbird zgodzi się umówić z tobą na sesję tego wieczora, jeśli dostarczysz jej kajdanki. Bez nich nie ma mowy o jakichkolwiek zabawach miłosnych.
Przejdź następnymi drzwiami do sali z kąpielą błotną. Usuń doniczki ze schodków pod kamerą. Używając klucza, skieruj kamerę na damskie prysznice. Facet, który nadzoruje podgląd, będzie miał na co popatrzeć. Dopiero teraz przejdź do budki strażniczej. Tak jak przewidziałeś, wartownik nie może oderwać oczu od ekranu. Nie zauważa też, jak dyskretnie zabierasz mu kajdanki. Wręczasz trofeum Thunderbirdowi. Dziewczyna wstaje i zaprasza cię do swojego pokoju. Niestety nie podała numeru, więc będziesz musiał dotrzeć do niej metodą prób i błędów. Thunderbird ubrana jest w zwiewną koszulę nocną. Pod nią ma skórzaną bieliznę. Zaczynasz się czuć nieco dziwnie, kiedy przykuwa cię do lampy i wyjmuje bicz.
Co to była za noc. Budzisz się zlany zimnym potem, w ręku ściskasz jeszcze obrożę z diamentem. Wyjmij klejnot, skórzaną opaskę możesz wyrzucić. Było niesamowicie, ale obiecujesz sobie nigdy więcej...
SHABLEE
Pora na normalniejszą rozrywkę. Gdzie można znaleźć ładną panienkę, jak nie na lekcji w salonie piękności. Spotykasz tutaj czarnoskórą piękność, Shablee. Dziewczyna wybiera się na doroczny bal, ale nie ma gotowej żadnej kreacji. Udaj się do swojego pokoju. Przeczytaj czerwoną kartę na stole, wspomina o usłudze specjalnej. Zamów ją pod numerem 75.
Wyjdź do recepcji i wróć. Zastaniesz swoje łóżko w estetycznym nieładzie wraz z małym prezencikiem na poduszce. Zabierz prezerwatywę. Przejdź się do restauracji. Wejdź na scenę.
Z garderoby wyciągnij szkarłatną sukienkę. Przy okazji weź zapalniczkę z pojemnika na kontuarze.
Shablee jest zachwycona twoim podarunkiem. Spotykacie się o północy na plaży. Dziewczyna wygląda szałowo, na dodatek przyniosła butelkę szampana. Po rozmowie i drobnych pieszczotach postanawiasz zabawić się na całego. Dajesz Shablee prezerwatywę. Wtedy radość pryska jak bańka mydlana. Okazuje się, że Shablee jest mężczyzną! Chyba zapadniesz się pod ziemię.
Dzień rozpoczynasz od intensywnego płukania jamy ustnej. Mimo przykrych wspomnień wróć na plażę, by zabrać butelkę szampana. Pogrzeb w piasku, a znajdziesz starą lampę. Napełnij ją tłuszczem z maszyny odchudzającej.
CHARLOTTE
Dziewczyna w kąpieli błotnej nazywa się Char, interesuje się elektroniczną stymulacją. Pilnie potrzebuje sześciu baterii R20 do swojego „nocnego towarzysza”. W zamian obiecuje coś ekstra, a ty nie potrafisz przecież odmówić. Przejdź się do salonu kosmetycznego. Podnieś nieużywany kabel, zdejmij izolację z końcówki. Po korytarzach budynku kursuje facet w dziwnym wózku. Przywołaj go, by się przejechać. Dostrzegasz długą latarkę, którą kierowca ma przypiętą do pasa. Na końcu trasy Art stanie, by sobie zapalić. Daj mu zapałkę. Kiedy już się oddali, zerknij pod maskę wozu. Przy pomocy klucza odepnij kabel zasilania. Art wróci i będzie chciał naprawić uszkodzenie. Zaoferuj swą pomoc, potrzymasz mu latarkę. Kiedy skończy majstrować, dyskretnie wyjmij baterie z latarki i oddaj ją właścicielowi. Zabierz się na kolejną przejażdżkę do OZ.
W sali z kąpielą błotną są drzwi zamknięte na zamek elektroniczny. Podłącz kabel do kontaktu i zamka, a spowodujesz, że drzwi będą permanentnie otwarte. Wręcz Char upragnione baterie. Umówicie się w tajnym pokoju. Char pojawia się, mimo twojego sceptycyzmu. Przywiązuje cię do łóżka, smaruje przewodzącym żelem i włącza maszynerię. Twoje dzikie wycie przeraża kobietę smażącą się w ultrafiolecie, która wybiega na zewnątrz. Gubi przy tym jakiś przedmiot.
Budzisz się w swoim pokoju. Dawka amperów stworzyła z twojego naszyjnika coś na modłę nowoczesnej rzeźby. Wracasz do sali tortur, by wziąć zgubioną w pośpiechu perłę. Twoje zaloty znowu okazały się niewypałem.
MERRILY
Wychodząc z OZ, weź leżący na blacie folder. Przy recepcji ośrodka wyjmij klucz z depozytu. Z wózka przed swoim pokojem wyjmij krem do rąk (HAND CREAM), papier toaletowy (TOILET PAPER) i mydło (SOAP). Z drugiej strony wózka zabierz ceratkę (TOILET SEAT COVER) oraz sznurek (FLOSS). Wejdź do swojego pokoju i skieruj kroki do łazienki. Połóż ceratkę na klapie. Połóż na podłodze folder. Teraz możesz się odprężyć (Uwaga: świntuchy mogą spróbować eksperymentu z kremem do rąk). Podetrzyj się, następnie wrzuć rolkę do ubikacji. Mydłem wymyj ręce i cały radosny dzwoń do Napraw (76) żądać naprawy kanalizacji. Zejdź do recepcji. Wracając do pokoju, weź kolejne mydło. W łazience zabierz hydraulikowi pilnik.
Idź do basenu. Z pontonu weź pudełko. Wyjmij zeń okulary przeciwsłoneczne (SUNGLASSES) oraz materiał (CLOTH). Podnieś nadmuchiwanego bobra (INFLATABLE BEAVER), napompuj go w kuchni, wykorzystując sprężone powietrze w oponie. Z materiału i sznurka wykonaj prowizoryczne kąpielówki. Pogadaj z ratownikiem, pożyczy ci klucz do wieży skoków. Wejdź na górę. Na tej wysokości możesz niezauważenie zrobić odcisk klucza w mydle. Po bolesnym skoku wykonaj pilnikiem kopię klucza. Wrzuć bobra do basenu i podpłyń do pływającego barku. Klapnij ogonem, żeby zamówić drinki dla siebie i dziewczyny obok. Kelnerka zażąda dowodu tożsamości, wystarczy pokazać klucz do pokoju. Piękność nazywa się Merrily. Ma fijoła na punkcie skoków. Bardzo cierpi z powodu dziennego limitu dziesięciu wejść na wieżę. Gdy dasz jej dorobiony klucz, umawia się z tobą na wieczorne zabawy. Wieża jakby urosła. Po masażu Merrily powie ci na ucho uniwersalną prawdę o życiu. Tak się uniesiesz, że wykonasz skok przedwcześnie. Dyndasz nagi, w środku nocy, a wrzaski budzą śpiących wczasowiczów. Słowem, kolejna kompromitacja.
SHAMARA
Zdobądź kolejną zapałkę w restauracji. Uzupełnij zapas lodu i dostań się windą kuchenną na niedostępne zwykłym śmiertelnikom ostatnie piętro. Znajdujesz się w apartamencie prawdziwej damy. Odpal zapałkę od kominka. Na balkonie siedzi Piękno Wcielone. Bogata, inteligentna, subtelna, niezwykłej urody - Shamara. Przez całe swoje dotychczasowe przygody walczyłeś o Nią! Porozmawiaj, oczaruj, zdobądź! Podaruj Shamarze swoje zdobycze: orchideę, srebrną bransoletkę, diament, lampę, perłę, rzeźbę, wreszcie zasłyszane powiedzenie. Przygotuj się na wieczór swojego życia!
Zobacz także:
Leisure Suit Larry 6
Tu możesz podzielić się swoją opinią na temat recenzji Solucja.