Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO)

Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO)
Producent i rok wydania:
New World Computing 1995
Platforma:
PC
Porady:
Pobierz grę
(57.091 MB)
Gra także w wersji:
Game Boy - Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO)
Zobacz także:
Heroes of Might and Magic II: The Succession WarsHeroes Of Might And Magic

Ocena: ( 8.41 / 10 )
12345678910

Głosów: 17 Pobrano: 133 razy.

Zaloguj się, aby ocenić grę!
Nie masz konta? załóż je!
Info: Solucja do gry w ŚGK#50
Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO): Kolejna potyczka, wynik wiadomy :/ Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO): Potyczka z jakimiś ufolami :P Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO): Nasz królestwo, które musimy z czasem rozbudować Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO): Początek gierki Heroes Of Might And Magic (Wersja ISO):
Kod/Tips: Budowle Namiot - kupowanie nomadów. Wozy - kupowanie złodziei. Lampa - kupowanie geniuszy. Chata (śnieg) - krasnoludy. Chata (czerwona) -... Więcej >>>

Recenzja - Miasta

Miasta

Miasto Warlocka

Zamieszkują je centaury, gargoyle, gryfy, minotaury, hydry i smoki. Centaury - to słabi i wrażliwi na ciosy łucznicy. Gryfy i gargoyle latają (a więc w czasie bitwy przemieszczają się w dowolny punkt planszy). Hydry dysponują fantastyczną możliwością rażenia wszystkich przeciwników wokół, ale są straszliwie powolne, natomiast minotaury to solidne w ataku i niezłe w obronie potwory. Osobna uwaga należy się smokom. Nie spotkacie w HoM&M stwora bardziej skutecznego w walce (jest odporny na wszelkie czary), ale skorzystanie z usług smoków nie jest sprawą tanią (15 tysięcy sztuk złota za wieżę, w której się rodzą).

Miasto Rycerza

Zastaniesz tu chłopów, łuczników, pikinierów, ciężką piechotę, kawalerię i paladynów. Chłopi to najsłabsza z dostępnych w grze formacji, typowe mięso armatnie. Łucznicy zdecydowanie ustępują elfom, choć są silniejsi od centaurów, a może nawet orków. Ciężka piechota i kawaleria to jednostki lepsze w boju od pikinierów, ale nie wytrzymujące porównania z jednorożcami czy hydrami (a są to stworzenia o podobnym „modelu produkcji"). Najlepszym wojskiem rycerza są paladyni, elitarne ciężkozbrojne oddziały, szybkie, odporne i zadające skuteczne ciosy jednak ich żywotność (zaledwie 50 HP, przy 200 smoka czy 100 feniksa) pozostawia sporo do życzenia.

Miasto Czarodziejki

Siedziba spritów, elfów, druidów, krasnoludów, jednorożców i feniksów. Sprity, słabiutkie stworzonka, w grupie potrafią jednak być niezwykle groźne. Krasnoludy są tak powolne, iż najczęściej nie zdążą wziąć udziału w bitwie, natomiast elfy to rewelacyjni łucznicy (dwa strzały na turę). Druidzi kapitalnie walczą z dystansu, wysyłając w kierunku wroga snop ognia. Jednorożce, dysponujące sporą siłą, potrafią dodatkowo oślepiać. Feniksy skutecznością przypominają smoki, lecz są od nich mniej odporne.

Miasto Barbarzyńcy

Powołać tu możesz pod broń gobliny, orki, ogry, trolle, wilki i cyklopów. Gobliny stanowią słabą, ale w miarę szybką piechotę, orki to kusznicy - jednak znacznie ustępują elfom. Ogry to silni i powolni olbrzymi. Z wojsk dostępnych od początku najbardziej interesujące są wilki - dość szybkie, a poza tym mogą atakować dwa razy w ciągu jednej tury. Trolle to wojska przeznaczone przede wszystkim do walki na dystans, gdyż ciskają głazami. Cyklopi, najlepsze jednostki miasta barbarzyńcy, wypuszczają z oka zabójczy promień.

Zobacz także:
HOMAM
Hirołsi

Autor: MPEK
Ocena: 12345 (0) | Głosów: 0 | Odsłon: 354
2010-10-15 14:19:53
Zaloguj się, aby ocenić recenzję!
Nie masz konta? załóż je!

Komentarze

Brak!
Strona:

Dodaj komentarz

Tu możesz podzielić się swoją opinią na temat recenzji Miasta.

Zaloguj się, aby dodać swój komentarz!
Nie masz konta? załóż je!
:. Copyright by Stare.e-gry.net & Stare-Gry.eu .: