Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep

Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep
Producent i rok wydania:
FTL Games 1995
Platforma:
PC
Porady:
Pobierz grę
(11.893 MB)
Gra także w wersji:
Amiga - Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep
Zobacz także:
Dungeon MasterDungeon Master: Chaos Strikes Back

Ocena: ( 9.2 / 10 )
12345678910

Głosów: 10 Pobrano: 113 razy.

Zaloguj się, aby ocenić grę!
Nie masz konta? załóż je!
Info: Solucja do gry w ŚGK#37
DM2 - Zło znowu powróciło i tylko nasza interwencja może przywrócić pokój i dobrobyt... W Dungeon Master 2: The Legend of Skullkeep akcja toczy się nie tylko w podziemiach, ale także „na zewnątrz". DM2 jest nieco trudniejszy od pierwowzoru, choć na szczęście producent - firma FTL - zbytnio nie przesadził, jak np. w Chaos Strikes Back. Oprawa Jeżeli ktoś uważa grafikę SVGA za podstawowy warunek wysokiej jakości gry, spokojnie może z DM2 zrezygnować. W grze, z wyjątkiem wstępu i... Więcej >>>
Inne: DM2 | Więcej >>>
Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep:  Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep:  Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep:  Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep:  Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep:

Kody/Tipsy

Żeby zobaczyć zakończenie, przesuń plik DOS4GW.EXE do jakiegoś innego katalogu (np. TMP). Uruchom grę.

Aby obejrzeć końcowe intro, należy zamienić miejscami pliki
INTRO.??? i END.???.

Dodał: ever_alone
2011-01-04 17:59:11

Używanie służek i drzwi, aby zabić potężne potwory. Załóżmy, że za drzwiami gromadzą się stada groźnych poczwar. Ustawiamy przed drzwiami służkę i otwieramy drzwi. Potwór wchodzi pod drzwi, ale nie może przejść przez służkę, w tym momencie zamykamy drzwi, które miażdżą rozwydrzoną kreaturę i tak w kółko aż wszystkie zginą.

Wykorzystanie błędu firmowego. W pierwszej wersji „DM2" popełniono błąd, który objawia się tym, że po skonfigurowaniu karty muzycznej na Gravisa, nie mając go jednak fizycznie w komputerze, gra działa znacznie wolniej. W ten sposób, walki z ważnymi przeciwnikami, czy etapy gry gdzie ważny jest refleks i wyczucie momentu, można właśnie rozgrywać w zwolnionym tempie - bardzo ułatwia, zadanie z dziurą i pociskami magicznymi, czy walki z Dru-Tanem i Vexirkami.

Dodał: MPEK
2010-12-04 17:34:58

Zdobywać doświadczenie można nie tylko w walce, ale także poprzez trening. Wybierz sobie jakieś drzwi, czy drzewo i wyładowuj na nim swoje miecze, topory, łuki, noże, nogi, pięści. W ten sposób zdobywasz punkty doświadczenia, przez co zyskujesz kolejne poziomy. Jest to istotne na początku, kiedy jesteś strasznie słaby, no i kiedy wejście na kolejny poziom nie wymaga zbyt dużej ilości doświadczenia.

Niektóre ze zbroi noszone podnoszą cechy właściciela. I tak: „tech hełm" -mądrość, „fire poyeyn" - siłę, „cloak of night" - zręczność. Większość z droższych tarcz ma w sobie moc rzucania czarów, zwiększa odporność na ataki magiczne i ogniowe. Warto zwracać uwagę na statystyki postaci, gdy zakładają takie cudeńka.

Większość magicznych broni podnosi poziom magii używającego, czasami wystarczy je trzymać tylko przy pasie, niekoniecznie w ręku. Niektóre z nich mają w sobie zawarte czary, stając się tym samym potężnymi artefaktami. „Numen staff" - to największe cudo może miotać kule ogniste, do tego jest ładowalne we wspomnianym czarodziejskim kotle; „Emerald Orb" -pozwala zamieniać manę na punkty Zdrowia; „Excsymyr" - zwiększa szybkość i ilość ataków, doskonała broń.

Dodał: MPEK
2010-12-04 17:33:50

A. Jeżeli burza nasila się, warto przeczekać najgorsze „piorunowanie". Bezpieczne miejsca to budynki, podziemia oraz „bramy drzewne" między terenami.
B. W żadnym wypadku nie należy atakować strażnika ani kupca. Jeżeli nawet pokonamy pierwszego, drugi po prostu ukryje się.
C. Rośliny i minerały „odrastają" po pewnym czasie.
D. W DM2 bez przerwy pojawiają się nowe potwory. Niekiedy natychmiast (nietoperze), kiedy indziej po długim czasie (czarnoksiężnicy). Z nielicznymi wyjątkami (drzewa) praktycznie nie jesteśmy w stanie „oczyścić" terenu.
E. Na wyższych piętrach zamku zaatakują nas kolczaki ofensywne - pojedynczo lub w grupach (po 2-3).

Dodał: MPEK
2010-10-07 19:30:49

Pojawiają się czary: Oh Ew Dain - aura mądrości. Oh Ew Ros - aura zręczności. Oh Ew Ku - aura siły. Oh Ew Neta - aura witalności. Oh Ir Ros - przyspiesza grupę, Oh Kath Ku - pchanie na odległość, Oh Kath Ros - ciągnięcie na odległość, Ya Ew - magiczny marker, Ya Ir Dain - ochrona, Zo Bro Ros - odbija czary wroga, Zo Ew Ku - kolczatka atakująca, Zo Ew Neta - kolczatka broniąca.

A oto, jakie postacie możemy wybrać w Dungeon Master 2:

Uggo the Mad: H88, S65, M10, F-apprentice, N-novice, P-novice, W-neophyte.
Jarod Nightwielder: H62, S85, M20, N-novice, W-apprentice.
Odu Alo Kailo: H60, S55, M24, F-novice, P-apprentice.
Het Farvil: H32, S47, M33, N-novice, P-apprentice.
Anders Light Wielder: H28, S47, M36, N-novice, W-apprentice.
Cordain Dawnkeeper: H57, S68, M22, F-novice, P-apprentice, W- neophyte.
Graen Ozbor: H35, S47, M40, N-neophyte, P-novice, W-apprentice.
Bane Blade Cleaver: H91, S80, M3, F-Journeyman.
Tresa Vulpes: H47, S67, Ml7, N-apprentice, W-novice.
Seri Flamehair: H43, S72, M32, P-Journeyman, W-neophyte.
Aliai Mon: H65, S75, M12, FNPW-neophyte.
Kol Del Toc: H94, S36, MO, F-apprentice, N-novice.
Cletus: H100, S70, M5, F-apprentice, N-novice.
Equus: H98, S85, M2, F-neophyte, N-apprentice.
Saros Shadow Follower: H72, S50, M24, P-neophyte, W-journeyman.

H - health, S - stamina, M - mana, F - fighter, P - priest, W - wizard,
N - ninja.

Dodał: Jan
2010-09-20 12:45:18
Strona: 1

Dodaj kody / tipsy

Tu możesz dodać znane Ci tipsy, kody i inne sztuczki do gry Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep, które ułatwiają granie i przejście gry.
Pamiętaj, przed dodaniem kodów, tipsów czy innych sztuczek do gry, upewnij się, czy już ktoś inny podobnych nie dodał.

Zaloguj się, aby dodać swoje kody i tipsy!
Nie masz konta? załóż je!
:. Copyright by Stare.e-gry.net .: